niedziela, 20 maja 2012

Wyzwanie Scrap Market

dziewczyny z blogów i z grupy "Scrapujemy/craftujemy na Wyspach" cały czas mobilizują mnie do pracy. Dzięki nim staram się regularnie robić wpisy, obrabiać zdjęcia, wrzucać na fb, bo przecież tyle lat już "handmejduje" ale mało to uwieczniałam. Zmieni się to mam nadzieję, a dzisiaj jeszcze jedna pozytywna zmiana-zacznę bardziej udzielać się na różnych wyzwaniach. Dzisiaj pierwsze z nich, wyzwanie na blogu Scrap Market. Wyzwanie dotyczy kartki na Dzień Mamy, więc zgłaszam tę, która w tym roku podoba się najbardziej
Z pozdrowieniami dla wszystkich Mam :))

6 komentarzy:

  1. Barzdzo fajna i taka baaaardzo "Twoja" :)))Widze ,ze i pojawiły się przeszycia..super!Szyj,bo wychodzi Ci to wspaniale..Próbowałam kiedys tak "pobałaganić"na swojej karteczce..ale mi to tak ładnie nie wychodzi:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszymy się, że możemy ci pomóc z mobilizacji...:*:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w wyzwaniu :) Kartka świetna, nie dziwne, że te wzór podbił tyle serc :)

    OdpowiedzUsuń