poniedziałek, 14 maja 2012

Kartki na "narodziny dziecka".

W ciągu jednego miesiąca swoimi kartkami i albumami przeżyłam jakby "żywot człowieka i jego sakramenty święte ". :)))...zaczęłam od ciąży (patrzcie wcześniejsze posty), dzisiaj kilka kartek z okazji narodzin małego człowieka, jak najszybciej postaram się wpisać post o kartkach na chrzciny, kartki na komunię, właśnie są cały czas w toku,miałam zamówienie na album z okazji bierzmowania i czekam na razie na zdjęcia, w tym samym czasie robiłam zaproszenia na ślub dla mojej siostrzenicy....za chwilkę będzie "pożegnanie szkoły" i kartki dla nauczycieli.......to jest niesamowite ,że można biernie oczywiście, uczestniczyć w ludzkich uroczystościach :)))Cieszą mnie te papierowe niespodzianki a odkąd mam maszynę BS, wykonuję je wszystkie z coraz większą przyjemnością :))
Co prawda czasami dziwię się, gdzie podziała się moja inwencja twórcza typu: poszukiwania w czasopismach, darcie kawałków papieru, wyklejanie " kolażowych backgraundów", kiedy robię trochę komercyjne prace jak ta, ale pocieszam się,że te tęsknoty uzupełnię w moich "art journalowych występach " za które wezmę sie po realizacji wszystkich zamówień. Dzisiaj kartki z okazji narodzin....dwa typy:


Typ pierwszy:
  Kiedy to my wręczamy kartkę z gratulacjami z okazji "narodzin"
Kartka sztalugowa - moja pierwsza :))

tu jeszcze jedna z ulubionym wykrojnikiem

Typ drugi:
Kiedy to rodzice informują wszystkich o narodzinach swojego Skarba.
w środku pieczątka "Lemonade" :))


Niech się wszystkie SZKRABY dobrze i zdrowo chowają :)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz