wtorek, 1 maja 2012

Baby Shower, czyli "ciążowe gratulacje".

Zaniedbuję blogi kompletnie...wybaczcie, ten rok upływa mi pod znakiem gości i ogólnie ludzi, więc net najwyżej się obrazi :)). Czasami i ja bywam gościem...zostałam zaproszona na miłą imprezę, p.t. "Niespodzianka dla przyszłej Mamy". Tutaj w Irlandii ma to swoją określoną nazwę "BABY SHOWER". Zrobiłam kartkę gratulacyjną...wykorzystałam bazę ze "Scrapińca" i nowo nabyty wykrojnik ( dziękuję Jaga  <***)


Mamusia Beata za chwilkę rodzi , więc mocno trzymam y kciuki. W grupie "Scrapujących na Wyspach" też jesteśmy wszystkie w oczekiwaniu na synka Bajki.Naliczyłam już ośmioro polskich dzieci, które urodziły się w tym roku...następne  jak widać czekają ,żeby już być na świecie....hehehe zrobimy w Irlandii wyż demograficzny jak nic :)))Wielkie buziaki dla wszystkich  Mamuś na świecie :)))
Znalazłam w sieci  filmik, rzadko promuje jakieś typowe reklamy, ale ten jest godny uwagi i adekwatny do dzisiejszego posta  :)))

3 komentarze: