piątek, 23 marca 2012

II spotkanie "Polek scrapujacych na Wyspach"

I znowu udało nam się spotkać , za każdym razem w większym składzie...mam nadzieję poznać kiedyś osobiście wszystkie "grupowiczki". Pierwsze powitania przed naszym rajem zakupowym...
Miło było zobaczyć nowe twarze i przytulić się do tych poznanych niedawno,ale nasze wspólne forum, śledzenie blogów, czy wpisy na fb, powodują,że człowiek ma wrażenie, jakbyśmy znały się od lat :))
Hehehe, jak widać na zdjęciu nie wszyscy wpadli w szał papierowy...Madzia, bo za mała torba podróżna, Ewcia bo nie jest "papierówką" tylko cudnie włada szydełkiem, drutami, igłą itp..( zaraz opowiem o niej więcej), no i ja, która dzielnie słuchałam Madzi zabraniającej kupowania mi czegokolwiek co mogę zastąpić już nabytymi skarbami wcześniej....( dzięki...właściwie to mój portfel dziękuje )...reszta poginęła między półkami, więc jak widać my grzecznie czekałyśmy :))
Po przyjeździe do domu, do dzisiaj nie wiem  jakim cudem, ale udało nam się zebrać ( 13 dziewczyn) przy wspólnym stole ,zarówno w kuchni
jak i w pracowni
Byłyśmy podekscytowane na tyle,że chyba nikt nie zważał na to ile ma miejsca do siedzenia....plan był konkretny: każda z nas musiała zrobić kartę do albumu dla Madzi, który będzie prezentem dla niej. Dzięki temu miałyśmy możliwość poklejenia i powycinania wspólnie....


Mam nadzieję, że to fajna pamiątka dla Magdy,karty z albumu  możecie zobaczyć tutaj.

 Ogólnie tematem spotkania była Magda i jej twórczość, jednak przez wzgląd na jej wrodzoną skromność (!!!!Jejku ona mnie zabije!!!!) udało mi się namówić ją tylko do pokazania twarzy,którą namalowała mi w nocy PALCEM!!!!!! chcąc pokazać kontury nosa....dopiero pod koniec używała cienkiego pędzelka....no co ja będę mówić.....

Jak dla mnie , to wciąż mam niedosyt.....mogłabym tak siedzieć,patrzeć, nawet tworzyć.....Magda jest bardzo dużą inspiracją...cieszę się,że znalazła dla nas chwilkę .:))

Obiecałam opowiedzieć Wam również  o Ewie, która wszystkich na spotkaniu zaskoczyła swoją twórczością, jakże inną , od naszej.... Sami zobaczcie
To zdjęcie zrobione na szybko w trakcie oglądania Ewy cudeniek...
...ale więcej zobaczycie na jej stronie, tutaj( kliknij!!)
Zabawki wykonane z taką starannością,że aż chce się kupować i obdarowywać nimi zarówno dzieci jak i dorosłych...polecam...zresztą , ten "Pan P" na zdjęciu, został już z nami na zawsze :)
Zbombardowałam Was ilością zdjęć, ale to i tak mało.....bo działo się duuużo :)))
DZIĘKUJĘ DZIEWCZYNY!!!!!!

2 komentarze:

  1. Bardzo fajne spotkanie, milo sie czytalo. Bardzo zdolne dziewczyny, i Magda i Ewa :) Podrawiam serdecznie, Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna iniciatywa gdzie sie odbywaja takie spotkania? i jak mozna dolaczyc do tej grupy na faccebou bo widzialam ze jest to grupa zamknieta. Pozdrawiam Aga z Cork

    OdpowiedzUsuń