wtorek, 7 lutego 2012

Walentynki 2012

Chciałam porównać prace z poprzedniego roku ,jakie robiłam na Walentynki, bo przecież teraz moja fascynacja "BigShotem" nie ustaje.....zaglądam do zakładki "love" i ......hmmm....jest luty 2010 i moje pierwsze karteczki po 2 latach "nieobecności papierowej", a w tamtym roku wszystko wrzucałam na profil fb, zaniedbałam okrutnie bloga. Tak więc teraz będzie można porównać styl Aniees dzisiaj i sprzed roku, zaczynamy

WALENTYNKI 2011
Na profilu wrzuciłam kolaże z kartek....och czerwono, czerwono....

hitem okazała się kartka z napisem "You drive me crazy" :)))
Pokusiłam się wtedy nawet na obfotografowanie "mini -tutorialu" projektu , który widzicie wśród kartek...i wstawiam go po roku....oj Aniees, Aniees...( wybaczcie, to pewnie atmosfera walentynkowa tak na mnie rozleniwiająco wpłynęła).....

Mały Tutorial  -  Małej, miłosnej rameczki

oklejamy, tutaj nuty i papier w serca

Przecieramy i pokrywamy gesso

na to wycięte serce z serwetki i przyklejone metodą "decoupage"

folia do złoceń
kilka dodatków

GOTOWE :)

a Walentynki 2012 to kartki okraszone już wykrojnikami z Big Shota


love, love, love..... :))

1 komentarz:

  1. jejku, ale Ty produktywna jesteś:))
    ja tylko jedną walentynkę co roku robię, a tu taka gromadka! super

    OdpowiedzUsuń