sobota, 3 września 2011

Decoupage na butelkach

W Galerii Handmade na facebooku pojawił się 200-tny fan i z tej okazji postanowiłam to uczcić prezentem. Ponieważ tą osobą okazała się Wiktoria z Newbridge to mogłam jej zrobić niespodziankę, czyli wybranie i wykonanie prezentu przez nią samą.
Od kilku tygodni chodzi za mną decoupage, zważywszy ,że kilka drobiazgów w Polsce dokupiłam . Wiktoria również postanowiła spróbować sił z moją pomocą w tej technice.Ha!Marta też się wkręciła!

Dziewczyny malowały dzielnie swoje butelki a ja "crakowałam" swoje.
Lakier do spękań (crack) pociągnięty w poprzek daje inny efekt ( środkowa butelka) niż pomalowany wzdłuż ( butelka po prawej)
Decoupage na butelkach "in progress"

Butelka Wiktorii w ostatecznym wykończeniu wygląda tak


A tu już sama "obdarowana" w hortensjach prawdziwych i na butelce :))

Osobiście pojechałam wręczyć jej nagrodę, która musiała odleżeć kilka dni i kiedy weszłam i zobaczyłam ogród jej Mamy to musiałam zrobić zdjęcie,żeby i Wam było magicznie :)).

Reszta prac czeka grzecznie w kolejce na wrzucenie zdjęć i opisy blogowe. Coming soon :)))))

1 komentarz:

  1. Bardzo ładne efekty pracy, śliczne butelki:)
    A zabawa z decoupage jest bardzo 'wciągająca';)

    OdpowiedzUsuń