czwartek, 11 lutego 2010

Przedwalentynkowo...tłusto-czwartkowo....

I tak plany właśnie biora w łeb.....hihihihihi...a konkretnie dwa:


  1)mialam  kontynuować wspominki, a tu cisza przez dwa dni....( jest jednak na to wytłumaczenie, zobaczycie za to mój pierwszy "mini kursik"...może akuratnie natchnie Was do wyczynów twórczych)

 2) dieta ....hehehehe...weszłam do Kasi i Przemka w ten piekny "Tłusty Czwartek" a tam zapachy....mmmm...pysznosci, wszystkim Wam dzisiaj życzę, po prostu SMACZNEGO!!!!\

No ale do rzeczy.....Dwa dni temu , odważyłam się powiedziec o założeniu bloga. Dostaje od Was tyle ciepłych słów, nie bójcie się tez komentować tutaj, bedzie mi bardzo miło. Dzieki za trzymanie kciuków, ten blog jest przede wszystkim dla Was i niejednokrotnie bedzie o Was. Sukcesywnie krok po kroku opisze w koncu to co sie dzialo w Galerii wczesniej i jak wyglada zycie teraz..... Narazie zamieszcze piersze warsztatowanie bez Was , dopóki nie mozemy wspólnie usiąśc do wspólnego stołu....


 
Na zdjęciu pierwsze walentynki, niektóre z nich moęecie znaleźć w Polskim Sklepie ( dzięki Kasiu,ze mogłam postawić tam swoje pudełeczko...znowu czuję,jak moja pasja przekuta bedzie na ludzką radość.....mam przynajmniej taką , cichą nadzieję). Zapraszam Was serdecznie, dla tych , którzy jeszcze nie maja karteczki dla Ukochanej Osoby, albo mają a chcą uhonorować również  bliskich lub dalszych, których po prostu baaaaardzo lubią......dajcie znać  czy nowa seria ( bo kartki bardzo róznia sie od poprzednich)przypadła Wam do gustu...:))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz